Τόσες Πολλές Ερωτήσεις….

Τόσες Πολλές Ερωτήσεις….

Που χρειάζεται να απαντηθούν….

Για να ζήσουμε μια ενημερωμένη και συνειδητή ζωή.

 

Για να πάρουμε κρίσιμες αποφάσεις για το τι να κάνουμε με το χρόνο, την ενέργεια, τη δημιουργικότητα, τις υλικές πηγές και τη ζωή μας, χρειάζεται να απαντήσουμε σε μερικές πολύ βασικές ερωτήσεις. Αλλιώς, είμαστε απλώς προγραμματισμένα ρομπότ, που ζουν και αντιδρούν (αντί να δρουν) σύμφωνα με τους οικογενειακούς και κοινωνικούς προγραμματισμούς μας.

 

Παρουσιάζω εδώ μερικές από αυτές τις ερωτήσεις.

Είστε ευπρόσδεκτοι να προσθέσετε περισσότερες και να μου τις στείλετε στο:

armoniki@holisticharmony.com

 

Καθώς διαβάζετε και προσθέτετε επιπλέον ασ’ αυτές τις ερωτήσεις, επιτρέψτε στο νου σας να είναι ελεύθερος από θρησκευτικούς, πολιτικούς, κοινωνικούς, ακόμη και επιστημονικούς περιορισμούς.

 

Όπως είπε ο Σωκράτης, «Μια ζωή χωρίς ερωτήματα δεν αξίζει να τη ζούμε». Ένας αληθινός επιστήμονας ή ερευνητής της αλήθειας αναζητά συνεχώς να ανακαλύπτει και να αποκαλύπτει όλο και πιο βαθιές απαντήσεις, σε μια ατέλειωτη προσπάθεια να εξηγήσει τα φαινόμενα αυτής της διάστασης του χρόνου, του χώρου, της ύλης και της ενέργειας.

 

Ένας πνευματικός αναζητητής αναζητά να απελευθερωθεί από τις ψευδαισθήσεις των επιφανειακών γεγονότων και να ανακαλύψει, όχι μόνο την αιτία αλλά, το σημαντικότερο, το σκοπό πίσω από αυτά.

 

Είμαστε όλοι επιστήμονες και αναζητητές της αλήθειας. Μερικοί από μας έχουμε απλά αποκοιμηθεί πάνω στη δουλειά.

 

Θα παρουσιάσω εδώ μερικές ερωτήσεις. Σε μετέπειτα άρθρα, θα αναζητήσω να παρουσιάσω τις προσωπικές υποκειμενικές απαντήσεις μου σ’ αυτό το σημείο της εξελικτικής πορείας μου μετά από 50 χρόνια έρευνας. Αυτές οι απαντήσεις δεν σας δίνονται για να τις αποδεχτείτε. Είναι εκεί για σας, για να τις συλλογιστείτε και ακόμη και για να σας προκαλέσουν – αλλά με ανοιχτό μυαλό.

 

Ο καθένας χρειάζεται να δημιουργήσει τη δική του προσωπική κοσμολογία που ικανοποιεί την ανάγκη του να εξηγήσει τις αιτίες και τους λόγους για το μεγαλύτερο δυνατό ποσοστό των γεγονότων και καταστάσεων που αντιμετωπίζουμε.

 

Ποιοι είμαστε;

Τι είμαστε;

Γιατί είμαστε εδώ;

====================

 

Είναι η ύπαρξή μας τυχαία – χωρίς νόημα ή σκοπό;

Μήπως δεν έχουμε προορισμό και σκοπό;

Μήπως η ύπαρξή μας έχει κάποιο σκοπό;

Έχουμε ελεύθερη βούληση;

Αν δεν έχουμε ελεύθερη βούληση, τότε υπάρχει λόγος να κάνουμε σχέδια ή προσπάθειες;

====================

 

Ελεγχόμαστε από τον εγκέφαλό μας, το DNA και τους προγραμματισμούς της παιδικής ηλικίας;

Αν είμαστε παγιδευμένοι στον εγκέφαλο, το DNA και τις παιδικές εμπειρίες μας, τότε υπάρχει λόγος να προσπαθούμε να κάνουμε κάποια προσπάθεια να αλλάξουμε ή να βελτιώσουμε τον εαυτό μας;

Αν μπορώ να κατανοήσω μόνο ό,τι υπαγορεύει ο εγκέφαλός μου, τότε τι μπορεί να αιτιολογήσει την εξέλιξη της γνώσης;

Αν είμαι το αποτέλεσμα κάποιων τυχαίων χημικών αντιδράσεων, τότε υπάρχει λόγος να θέσω κάποιες ερωτήσεις;

====================

 

Μπορούμε να επηρεάσουμε την κατεύθυνση της ζωής μας;

Μπορούμε να αλλάξουμε τη λειτουργία του DNA μας;

Μπορούμε να απελευθερωθούμε από παιδικούς προγραμματισμούς;

Είμαστε ικανοί να επηρεάσουμε το σώμα και το νου μας με τις σκέψεις μας;

Είμαστε ικανοί να επηρεάσουμε το μέλλον και τις προσπάθειές μας με τις σκέψεις μας;

Μπορούμε να επηρεάσουμε τον κόσμο γύρω μας με τις σκέψεις μας;

Μπορούμε να βοηθήσουμε τους άλλους με τις σκέψεις και τις προθέσεις μας;

====================

 

Υπάρχουμε πριν από το σώμα μας;

Αν πραγματικά υπήρχαμε πριν να δημιουργηθεί το σώμα μας,

α. Γιατί ενσαρκωθήκαμε μέσα στο σώμα;

β. Μας ανάγκασαν να ενσαρκωθούμε;

γ. Είναι η ενσάρκωσή μας μια μορφή τιμωρίας που βασίζεται σε κάποιο πρωταρχικό λάθος που κάναμε;

δ. Είναι η ενσάρκωσή μας σ’ αυτό το σώμα συνειδητή επιλογή;

ε. Αν υπήρχαμε πριν από το σώμα μας, υπάρχει κάποιος σκοπός στην ενσάρκωσή μας;

στ. Θα μπορούσε η ενσάρκωσή μας σ’ αυτό το σώμα να εξυπηρετεί κάποιου είδους ανώτερο προσωπικό ή εξελικτικό σκοπό;

ζ. Υπάρχουμε μετά το θάνατο του σώματός μας;

====================

 

Αν είμαστε το αποτέλεσμα χημικών αντιδράσεων χωρίς σκοπό, χωρίς λόγο ύπαρξης τότε:

α. Γιατί να μην κλέβουμε και να μην παίρνουμε οτιδήποτε επιθυμούμε;

β. Γιατί να είμαστε ηθικοί;

γ. Γιατί να είμαστε καλοί και όχι κακοί;

δ. Γιατί να συνεχίζουμε να ζούμε;

ε. Ποιος θα ήταν ο λόγος να κάνουμε κάτι / οτιδήποτε;

====================

 

Αν είμαστε απόλυτα παγιδευμένοι και ελεγχόμαστε από τον εγκέφαλό μας και αν δεν έχουμε συνειδητότητα εκτός από αυτήν που δημιουργείται από τον εγκέφαλό μας, τότε πώς μπορούμε να εξηγήσουμε τα ακόλουθα φαινόμενα, στα οποία η συνειδητότητα φαίνεται καθαρά ότι είναι ανεξάρτητη από τον εγκέφαλο και ικανή να επηρεάζει μηχανήματα και οργανισμούς από απόσταση;

Αν πιστεύουμε ότι είμαστε μόνο ο εγκέφαλος και τίποτα άλλο, θα χρειαστεί να βρούμε ένα τρόπο να εξηγήσουμε τα ακόλουθα:

 

α. Πώς άνθρωποι που δηλώθηκαν από τους γιατρούς «εγκεφαλικά νεκροί» (χωρίς καθόλου εγκεφαλική δραστηριότητα), με γάζες στα μάτια και συχνά με κλειστά τα αυτιά τους, μπορούσαν να παρατηρούν επακριβώς και μετά να αναφέρουν γεγονότα και καταστάσεις στο δικό τους δωμάτιο και σε διάφορα άλλα δωμάτια, όταν ως εκ θαύματος συνήλθαν; Ο εγκέφαλος δεν λειτουργούσε. Αν η συνειδητότητα είναι λειτουργία του εγκεφάλου, και ο εγκέφαλος δεν λειτουργεί, τότε πώς μπορούσαν αυτοί οι άνθρωποι να περιγράφουν ακριβείς λεπτομέρειες για το τι συνέβαινε όταν δεν λειτουργούσε ο εγκέφαλός τους; http://www.near-death.com/science/evidence/people-see-verified-events-while-obe.html

Στην πραγματικότητα, σε μια μελέτη ανθρώπων που είχαν γεννηθεί τυφλοί και οι οποίοι ήταν προσωρινά «εγκεφαλικά νεκροί», μπορούσαν να περιγράφουν το περιβάλλον τους, το οποίο δεν μπόρεσαν ποτέ να δουν, επειδή ο εγκέφαλος ή και τα μάτια τους δεν ήταν εξοπλισμένα για να βλέπουν. Αλλά όταν ο εγκέφαλός τους δεν λειτουργούσε, ήταν ικανοί να βλέπουν. Πώς μπορούμε να το εξηγήσουμε αυτό;

http://www.near-death.com/science/evidence/people-born-blind-can-see-during-nde.html

 

β. Πώς γίνεται άνθρωποι που είναι συναισθηματικά συνδεδεμένοι να μπορούν να βρίσκονται χιλιόμετρα μακριά και να βιώνουν αυτό που βιώνει ο άλλος; Είναι η συνειδητότητά μας περιορισμένη στον εγκέφαλο ή είναι διασκορπισμένη και μη-τοπική; Πώς γίνεται το κάψιμο στο χέρι ενός δίδυμου να εμφανίζεται στο χέρι του αδελφού του από απόσταση;

http://www.deanradin.com/NewWeb/EMindex.html

 

γ. Πώς γίνεται άνθρωποι με «πολλαπλές προσωπικότητες» να μπορούν να έχουν μία προσωπικότητα με αλλεργία σε μια ουσία και μία άλλη προσωπικότητα με καμία αλλεργία; Ή μία προσωπικότητα με διαβήτη και μία άλλη χωρίς; Ή μία με ουλές που εξαφανίζονται όταν αναλαμβάνει τον έλεγχο η άλλη προσωπικότητα; Αν ο εγκέφαλος είναι ο δημιουργός της συνειδητότητας, γιατί αυτές οι αλλαγές σε προσωπικότητες που μοιράζονται τον ίδιο εγκέφαλο δημιουργούν αλλαγές σ’ αυτά τα φυσικά φαινόμενα;

https://www.flickr.com/photos/36533449@N02/3550534660

 

δ. Πώς δουλεύει η αυθυποβολή; Αν ο εγκέφαλός μας, και όχι ο νους μας, δημιουργεί πραγματικότητα, πώς συμβαίνει, όταν ένας άνθρωπος πιστεύει ότι μια ουσία ή μια διαδικασία τον βοηθάει, να γίνεται καλά όταν αυτή η ουσία ή η διαδικασία δεν έχει θεραπευτικά στοιχεία (όπως με χάπι ζάχαρης ή ψεύτικη εγχείρηση ή ψεύτικο βελονισμό); Αυτά δεν επηρεάζουν τον εγκέφαλο. Επηρεάζουν το νου. Δείτε μια πολύ εντυπωσιακή ιστορία του Dr. Bruno Klopfer και του κ. Wright όπου ο κ. Wright δημιουργεί με τις πεποιθήσεις του θεραπεία και ασθένεια. http://www.virsmai.com/blog/placebo-effect

 

ε. Αν ο νους περιορίζεται στον εγκέφαλο, πώς μπορούμε να εξηγήσουμε τη θέαση από μακριά, όπου ζητείται από ένα άτομο να εστιαστεί σ’ ένα απομακρυσμένο μέρος ή τοποθεσία και να δει τι είναι εκεί; Αυτό χρησιμοποιείτο και χρησιμοποιείται από το στρατό των Ηνωμένων Πολιτειών. Κοιτάξτε Joe McMoneagle. https://www.youtube.com/watch?v=BzHezLOqfJM

 

στ. Αν ο νους είναι περιορισμένος στον εγκέφαλο, πώς εξηγείται σύμφωνα με τη νέα επιστήμη της επιγενετικής, ότι η λειτουργία του DNA μας μπορεί να αλλάξει ανάλογα με τις περιβαλλοντικές αλλαγές, συμπεριλαμβάνοντας τις σκέψεις και τα συναισθήματά μας; https://www.brucelipton.com

 

ζ. Αν ο νους περιορίζεται στον εγκέφαλο, πώς μπορεί να επηρεάσει μηχανήματα, γεγονότα, διαδικασίες, κύτταρα, φυτά, ζώα και ανθρώπους από απόσταση;

 

  1. Πώς γίνεται άνθρωποι, που εστιάστηκαν σε τυχαίο αριθμό γεννητριών στην έρευνα του πανεπιστημίου Πρίνστον για ανωμαλίες μηχανικής, να μπόρεσαν να προκαλέσουν σ’ αυτά τα μηχανήματα απόκλιση από το τυχαίο προς την κατεύθυνση που επιθυμούσε το άτομο που παρατηρούσε;

https://www.princeton.edu/~pear/

 

  1. Πώς γίνεται βακτηρίδια και μύκητες για τα οποία έχουν «προσευχηθεί» σε ελεγχόμενα πειράματα να επιζήσουν παρά τα δηλητήρια σε σχέση με εκείνα για τα οποία δεν προσευχήθηκαν; Δείτε την εργασία του Dr. Larry Dossey. http://www.plim.org/PrayerDeb.htm

 

  1. Πώς γίνεται φυτά, για τα οποία έχουν προσευχηθεί, να γίνονται πιο γερά από εκείνα για τα οποία δεν προσευχήθηκαν; http://quantum-agri-phils.com/PowerofPrayeronSeedsandPlants.pdf

 

Στα παραδείγματα 1 έως 3 δεν μπορούμε να αποδώσουμε τα αποτελέσματα σε ανθρώπινη δεκτικότητα σε υποδείξεις, επειδή μιλάμε για μηχανήματα, βακτηρίδια και φυτά.

 

  1. Πώς γίνεται που σε πάνω από 2000 ελεγχόμενες μελέτες άνθρωποι, για τους οποίους προσευχήθηκαν για ανάρρωση, θεραπεύτηκαν πιο γρήγορα και πιο ολοκληρωτικά από εκείνους για τους οποίους δεν προσευχήθηκαν; http://1stholistic.com/prayer/hol_prayer_proof.htm

 

  1. Πώς γίνεται στις μελέτες του Dr.Massaro Emoto, οι κρύσταλλοι νερού να αλλάζουν μορφή αφού λάβουν θετικές σκέψεις ή ευλογίες; http://www.masaru-emoto.net/english/water-crystal.html

 

  1. Πώς γίνεται που μελέτες της επιγενετικής δείχνουν τώρα ότι αλλαγές στο περιβάλλον, τα συναισθήματα και τις πεποιθήσεις, μπορούν να αλλάξουν τη λειτουργία του DNA;

https://www.brucelipton.com/books/biology-of-belief

 

  1. Πώς γίνεται σε περιπτώσεις ύπνωσης να μπορούν πραγματικά να δημιουργήσουν έρπη και να προκαλέσουν εγκαύματα στο σώμα ενός ατόμου;

http://siivola.org/monte/papers_grouped/copyrighted/Misc/Herpes_Simplex_and_Second_Degree_Burn_Induced_Under_Hypnosis.htm

 

  1. Πώς γίνεται, η ύπνωση να μπορεί να χρησιμοποιηθεί για τη θεραπεία του έρπη και των εγκαυμάτων και άλλων ασθενειών; A. J. W. Van der Does, Psychiatric Center, Academic Medical Center, Tafelbergweg 25, 1105 BC Amsterdam, The Netherlands. http://www.science-frontiers.com/sf036/sf036p16.htmhttp://www.sciencedirect.com/science/article/pii/0163834389900558

 

  1. Πώς γίνεται που μετά από 40 χρόνια έρευνας του Dr. Ian Stevenson, MD, ο οποίος υπηρέτησε σαν Πρόεδρος του Τμήματος Ψυχιατρικής στο Πανεπιστήμιο της Βιρτζίνια, στην Ιατρική Σχολή, βρέθηκε ότι σε 1200 περιπτώσεις παιδιών (ηλικίας από δύο ως πέντε ετών) που ανέφεραν αναμνήσεις πριν από τη γέννησή τους, όταν (μέσα από το πρόγραμμα έρευνας του Πανεπιστημίου Ντιουκ) ήρθαν σε επαφή με τις υποτιθέμενες οικογένειες όπου ζούσαν πριν την παρούσα ζωή τους; Πωςμπορούσαν να ονομάσουν κάθε μέλος της προηγούμενης οικογένειας και να διευκρινίσουν τι σχέση είχαν μαζί τους και, επίσης, να τους πουν διάφορα οικογενειακά μυστικά που γνώριζε μόνο η οικογένεια; Πώς θα μπορούσε μια συνειδητότητα περιορισμένη σε εγκέφαλο να το κάνει αυτό;

http://www.near-death.com/reincarnation/research/ian-stevenson.html

====================

 

Μερικές περαιτέρω σκέψεις πάνω σ’ αυτές και άλλες ερωτήσεις

 

Η θρησκεία, η φιλοσοφία και διάφορες επιστήμες χρειάζεται να δώσουν απαντήσεις σ’ αυτές τις ερωτήσεις.

 

Μελέτες δείχνουν ότι γύρω στο 95% των Αμερικανών (και προφανώς του κόσμου γενικά) πιστεύουν ότι υπάρχει κάποιο είδος ανώτερης συνειδητότητας που δημιουργεί και σε κάποιο βαθμό θέτει σε κίνηση κάποιους νόμους που κυβερνούν τις αλληλεπιδράσεις αυτής και άλλων διαστάσεων.

 

Μαζί μ’ αυτή τη γενική αντίληψη, την οποία οι περισσότεροι δεν ερευνούν με λεπτομέρεια, βρίσκουμε επίσης δόγματα που ζητούν από τους ανθρώπους να μην σκέφτονται πάρα πολύ και απλώς να αποδέχονται ό,τι τους έχει ειπωθεί. Μερικά, αλλά όχι όλα, από αυτά τα δόγματα τείνουν, επίσης, να δημιουργούν ενοχή, φόβο, ακόμη και αισθήματα αποξένωσης και μίσους προς τους άλλους. Αυτές οι θρησκευτικές αντιλήψεις έχουν προκαλέσει πολύ καλό και πολύ κακό.

 

Από την άλλη, μερικοί επιστήμονες, από την ανάγκη να απελευθερωθούν από τη θρησκευτική τυφλή πίστη, δημιούργησαν μια νέα «θρησκεία» με ένα νέο δόγμα που δεν τους επιτρέπει να συνεχίσουν να ερευνούν όλα τα φαινόμενα αυτής της διάστασης χωρίς πόλωση ή προκατάληψη, ακριβώς όπως έκαναν για χιλιάδες χρόνια άλλες «θρησκείες». Ο επιστημονικός κόσμος είναι διχασμένος στο θέμα της ανώτερης δύναμης και της ύπαρξης του νου και της συνειδητότητας ανεξάρτητα από τον εγκέφαλο.

 

Μια μελέτη από το Ερευνητικό Κέντρο Pew (http://www.pewforum.org/2009/11/05/scientists-and-belief/) τον Ιούλιο του 2006 έδειξε ότι το 83% των Αμερικανών πιστεύει σ’ αυτό που αποκαλούν «Θεό» και ένα άλλο 12% πιστεύει σ’ αυτό που ονομάζουν ανώτερη δύναμη, δίνοντας ένα συνολικό 95% που πιστεύουν σε κάποιο είδος ανώτερης συνειδητότητας. Η ίδια μελέτη που έγινε σε πάνω από 2000 ακαδημαϊκούς επιστήμονες έδειξε ότι μόνο το 33% πιστεύουν στο Θεό και 18% πιστεύουν σε μια ανώτερη δύναμη, με αποτέλεσμα ένα σύνολο 51% να πιστεύουν σε κάποιο είδος ανώτερης συνειδητότητας.

 

Είναι ενδιαφέρον ότι σε μια ομάδα επιστημόνων ηλικίας 19 έως 34 χρονών το αποτέλεσμα ήταν 42% να πιστεύουν στο Θεό και 24% σε μια ανώτερη δύναμη με σύνολο 66% (15% περισσότερο από τους επιστήμονες εν γένει) να πιστεύουν σε μια ανώτερη συνειδητότητα. Ένας ισχυρισμός γι’ αυτή τη σημαντική διαφορά είναι ότι οι νεώτεροι επιστήμονες μπορεί να έχουν την αρχική υπερβατική ανάγκη της επιστήμης να απελευθερωθεί από τα δόγματα και τους περιορισμούς της θρησκείας και να μπορούν τώρα να κινηθούν πέρα από τους περιορισμούς της θρησκείας και της «παλιάς επιστήμης» σε νεώτερες «πνευματικό-επιστημονικές» αντιλήψεις, τεκμηριωμένες πάνω στα φαινόμενα της κβαντικής φυσικής και των νέων ανακαλύψεων της επιγενετικής. Μια άλλη πιθανότητα γι’ αυτή τη σημαντική διαφορά θα μπορούσε να είναι ότι έχουν μεγαλώσει με μια πιο ελεύθερη αντίληψη για το τι είναι «Θεός» – περισσότερο σαν οικουμενική συνειδητότητα παρά σαν ένας κριτής τιμωρός υπεράνθρωπος στον ουρανό.

 

Πραγματικά, ένας αριθμός επιστημόνων που ασχολήθηκαν μ’ αυτή την περιοριστική επίδραση του δόγματος τής όπως την ονομάζουν, «παλιάς επιστήμης» ανέπτυξαν αυτό που αποκαλούν Διακήρυξη για μια Μετά-Υλιστική Επιστήμη.

 

Αρχίζει κάπως έτσι, «Είμαστε μια ομάδα διεθνώς γνωστών επιστημόνων, από διάφορα επιστημονικά πεδία (βιολογία, νευρολογία, ψυχολογία, ιατρική, ψυχιατρική), που συμμετείχαμε σε μία διεθνή σύνοδο με θέμα τη μετά-υλιστική επιστήμη, την πνευματικότητα και την κοινωνία».

 

Και μετά στο άρθρο 6 μάς θυμίζουν ότι «Η επιστήμη πρέπει να είναι πρωταρχικά μια μη-δογματική, ανοιχτόμυαλη μέθοδος απόκτησης γνώσης για τη φύση μέσα από την παρατήρηση, την πειραματική έρευνα και τη θεωρητική επεξήγηση των φαινομένων. Η μεθοδολογία της δεν είναι συνώνυμη με τον υλισμό και δεν θα έπρεπε να δεσμεύεται από κάποιες συγκεκριμένες πεποιθήσεις, δόγματα ή ιδεολογίες».

Διαβάστε όλη τη διακήρυξη στο:

http://www.opensciences.org/files/pdfs/ManifestoforaPostMaterialistScience.pdf

====================

Τελικά δεν υπάρχει αδιάσειστη απόδειξη ότι η συνειδητότητα δημιουργείται από τον εγκέφαλο ή ότι δημιουργεί τον εγκέφαλο. Και οι δύο θεωρίες είναι αναπόδεικτες και ισάξιες μέχρι να αποδειχτεί ότι η μία υπερτερεί της άλλης. Ένας αληθινός επιστήμονας ή αναζητητής της αλήθειας χρειάζεται να απέχει από συμπεράσματα μέχρι να ξεκαθαριστεί αυτό.

Μέχρι τότε είναι ελεύθερος να αποδεχτεί και να ζήσει τη ζωή του βασισμένη στη θεωρία που του φαίνεται πιο λογική και εξηγεί τα πιο πιθανά φαινόμενα.

Η μελέτη αυτών των μη-τοπικών φαινομένων είναι επιστημονική. Υπάρχουν πολλές μελέτες και δείχνουν επαναλαμβανόμενα αποτελέσματα με εξαιρετικά μικρή πιθανότητα (τουλάχιστον λιγότερο από 1 στα 1000) να οφείλονται στην τύχη.

Εκείνοι που είναι δεσμευμένοι σε κάποιο μοντέλο, θα χρειαστεί να υπολογίσουν με κάποιο τρόπο εκείνα τα γεγονότα ή τουλάχιστον να παραδεχτούν ότι το μοντέλο τους δεν μπορεί να εξηγήσει αυτά τα φαινόμενα.

====================

 

Μερικές εισηγήσεις από επιστήμονες πάνω στην ερώτηση αν ο ανθρώπινος εγκέφαλος είναι η αιτία ή το αποτέλεσμα της συνειδητότητας.

Αντιλήψεις γι’ αυτό που η διακήρυξη της νέας επιστήμης αποκαλεί «Παλιά Επιστήμη», όπου η Συνειδητότητα θεωρείται ότι δημιουργείται και περιορίζεται στον εγκέφαλο.

 

Η ιδέα είναι ότι

 

  • Η συνειδητότητα είναι τοπική, πεπερασμένη, φυσική.

 

  • Τίποτα δεν ζει μετά το θάνατο του εγκεφάλου και του σώματος.

 

  • Η συνειδητότητα δεν επηρεάζει τη συμπεριφορά του κόσμου.

 

  1. «Οι εργασίες του εγκεφάλου – αυτό που μερικές φορές ονομάζουμε νου – είναι συνέπεια της ανατομίας και της φυσιολογίας του και τίποτα περισσότερο». – Carl Sagan

 

  1. «Δεν υπάρχει ψυχή. Όλα προέρχονται από τον εγκέφαλο». Έλληνας νευρολόγος Γιώργος Παξινός.

 

  1. «Η σκέψη είναι απλά η σάρκα που μιλάει στον εαυτό της. Δημιουργείται από τον εγκέφαλο και, όταν πεθαίνουμε, δυστυχώς πεθαίνει μαζί μας. Μπορούμε να το δηλώσουμε αυτό κατηγορηματικά». – Karen Stollznow, PhD Γλωσσολογίας

 

  1. «Οι νοητικές δραστηριότητες ενός ανθρώπου οφείλονται εξολοκλήρου στη συμπεριφορά των νευρικών κυττάρων, των εγκεφαλικών κυττάρων και των ατόμων, ιόντων και μορίων που τα δημιουργούν και τα επηρεάζουν». – Francis Crick Nobelist, μοριακός βιολόγος

 

  1. «Ο εγκέφαλος δεν είναι παρά ένα κομπιούτερ φτιαγμένο από σάρκα». – Marvin Minsky, Artificial Intelligence Lab MIT

 

  1. «Όταν θα πεθάνω, θα σαπίσω και δεν θα μείνει τίποτα από το εγώ μου». – Lord Bertrand Russell 1872-1970

====================

 

Παραδείγματα της αντίληψης εκείνων των επιστημόνων της «νέας επιστήμης» που πιστεύουν ότι, παρόλο που η συνειδητότητα / νους εκφράζεται μέσα από τον εγκέφαλο, δεν δημιουργείται από τον εγκέφαλο και δεν περιορίζεται σ’ αυτόν και μπορεί να έχει μη-τοπική δραστηριότητα και επηρεάζει τον κόσμο:

 

  1. «Η συνειδητότητα εκφράζεται μέσα από τον εγκέφαλο, αλλά δεν δημιουργείται από τον εγκέφαλο και δεν μπορεί να οριστεί σαν αποτέλεσμα του εγκεφάλου. Η νέα επιστήμη είναι μια επιστήμη που αναγνωρίζει και δίνει σημασία στις μη-τοπικές εκδηλώσεις της συνειδητότητας». Larry Dossey, Chief of Staff of Medical City Dallas Hospital

 

  1. «Η συνειδητότητα είναι θεμελιώδης μέσα στο σύμπαν. Δεν παράγεται από τον εγκέφαλο και δεν ανάγεται σ’ αυτόν». – David J. Chalmers,PhD Australian National University

 

  1. «Η νέα φυσική παρουσιάζει μαρτυρία ότι οι ανθρώπινες σκέψεις συνδέονται με τη φύση με μη-τοπικές συνδέσεις: αυτό που επιλέγει να κάνει ένας άνθρωπος σε μια περιοχή φαίνεται να επηρεάζει άμεσα αυτό που είναι αληθινό κάπου αλλού στο σύμπαν…. Οι σκέψεις μας…. ΚΑΝΤΕ κάτι». – Henry P. Stapp UC-Berkeley

 

  1. «Τολμώ να τον αποκαλέσω (το νου) άφθαρτο, εφόσον έχει ένα παράξενο χρονοδιάγραμμα, δηλαδή ο νους είναι πάντοτε τώρα. Πραγματικά δεν υπάρχει πριν και μετά για το νου». Erwin Schrödinger Nobel physicist 1887-1961

 

  1. «Ο νους, αντί να αναδύεται σαν καθυστερημένο αποτέλεσμα στην εξέλιξη της ζωής, υπήρχε πάντοτε… η πηγή και η συνθήκη της φυσικής πραγματικότητας». – George Wald Nobel biologist 1906-1997

 

  1. «Είμαστε συνειδητοί όχι εξαιτίας του εγκεφάλου, αλλά ενάντια σ’ αυτόν». – David Darling, astrophysicist

 

  1. «Το σύμπαν μας είναι συγκλονιστικά προδιαγεγραμμένο και εύρρυθμο στη δημιουργία συστημάτων όλο και μεγαλύτερης πολυπλοκότητας, διαφοροποίησης και ολοκλήρωσης. Είναι αστρονομικά απίθανο να έχει δημιουργηθεί ένα τέτοιο σύμπαν κατά τύχη. Σύμφωνα με την κβαντική κοσμολογία, η πιθανότητα είναι 1Χ10500 (το 1 ακολουθούμενο από πεντακόσια μηδενικά). – Ervin László, Hungarian philosopher of science, systems theorist, integral theorist.

 

  1. Ο μαθηματικός φυσικός Sir Fred Hoyle υπολόγισε τις πιθανότητες να έχει δημιουργηθεί ο άνθρωπος κατά τύχη και έφθασε στο συμπέρασμα ότι είναι περίπου οι ίδιες με την πιθανότητα να συναρμολογηθεί ένα αεροπλάνο από το πέρασμα ενός τυφώνα μέσα από ένα σκουπιδότοπο.

 

  1. «Πού είναι θεμελιωμένο ότι η συνειδητότητα είναι μια βιολογική ιδιότητα που εκκρίνεται από τον εγκέφαλο με τον ίδιο τρόπο που ένας αδένας εκκρίνει μια ορμόνη;…. Δεν υπάρχει επιστημονικά επιβεβαιωμένη πεποίθηση μέσα στην επιστήμη ότι η συνειδητότητα είναι ένα βιολογικό προϊόν του εγκεφάλου. Δεν βλέπουμε τον εγκέφαλο να εκκρίνει συνειδητότητα με τον ίδιο τρόπο που βλέπουμε έναν αδένα να εκκρίνει μια ορμόνη. Η συνειδητότητα δεν μοιάζει καθόλου με ορμόνη». – Robert Almeder Philosopher, Georgia State University

 

  1. «Αν πραγματικά συμβαίνουν τέτοια (αφύσικα) φαινόμενα, θα χρειαζόταν μεταβολή των θεμελιωδών εξισώσεων της φυσικής για να τα περιγράψουν». – Gerald Feinberg physicist

 

  1. «Η επιστημονική μελέτη της συνειδητότητας είναι στην εξευτελιστική θέση να μην έχει επιστημονική θεωρία της συνειδητότητας». – Donald Hoffman cognitive scientist U. California-Irvine

 

  1. «Πώς είναι δυνατόν η συνειδητότητα να δημιουργείται από το φυσικό εγκέφαλο; Με ξεπερνάει. Έχω κάποιες προκαταλήψεις, αλλά δεν ξέρω πώς να αρχίσω να ψάχνω για μια βάσιμη απάντηση. Ούτε και κανένας άλλος ξέρει». – Steven Pinker experimental psychologist Harvard University

 

  1. «Υπάρχουν πολλοί λόγοι να συμπεράνουμε ότι η συνειδητότητα δεν συμπίπτει πάντοτε με τη λειτουργία του εγκεφάλου μας. Μια προηγμένη ή μη-τοπική συνειδητότητα μπορεί να βιωθεί ξέχωρα από το σώμα». – Pim van Lommel Dutch cardiologist

 

  1. «Την τελευταία δεκαετία η επιγενετική έρευνα έχει δείξει ότι το DNA που κληρονομούμε δεν καθορίζεται εντελώς από τη γέννησή μας. Τα γονίδιά μας δεν είναι η μοίρα μας! Περιβαλλοντικοί παράγοντες, όπως η τροφή, το άγχος και τα συναισθήματα μπορούν τα μεταβάλουν τα δεδομένα μέσα στα γονίδιά μας χωρίς να αλλάξουν τη βασική τους δομή. Μερικές από αυτές τις αλλαγές μπορεί να περάσουν στους απογόνους μας. Είμαστε οι διαχειριστές της βιολογίας μας. Έχουμε την ικανότητα να μεταβάλουμε τη λειτουργία της βιολογίας μας και έτσι τη μοίρα μας». Bruce Lipton professor of biology at the University of Wisconsin School Of Medicine.

 

Σχετικά με τη Μη-Τοπική Συνειδητότητα

 

  1. «Ο νους εμπλέκεται με το σύμπαν, και έτσι κατά κανόνα ο νους μπορεί να επηρεάσει μη-τοπικά οτιδήποτε, ακόμη και άλλους νόες ή φυσικά συστήματα». – Dean Radin, PhD

 

Σχετικά με την Προσωρινή Μη-Τοπικότητα

  1. Πειράματα Προαισθημάτων (γνώσης εκ των προτέρων). Το σώμα ασυνείδητα αντιλαμβάνεται μια υπερβολικά αυτόνομη αντίδραση πριν ένα κομπιούτερ απλά επιλέξει ένα έντονο οπτικό ερέθισμα από ένα ήρεμο. – Dean Radin, PhD, is Chief Scientist at the INSTITUTE OF NOETIC SCIENCES(IONS) and Volunteer Faculty in the Department of Psychology at Sonoma State University

 

Σχετικά με την ενότητα της συνειδητότητας

 

  1. «Ισχυρά στοιχεία ότι οι σκέψεις, τα συναισθήματα και οι συμπεριφορές μας μπορεί να επηρεάσουν κάποιον από μακριά έχουν έρθει στην επιφάνεια σε πρόσφατες αναλύσεις των κοινωνικών δικτύων». – James H. Fowler, a political scientist at the University of California, San Diego, and Nicholas A. Christakis, a physician and social scientist at Harvard Medical School, published a provocative article in 2008 in the British Medical Journal titled “Dynamic Spread of Happiness in a Large Social Network.”

 

  1. “Δηλαδή αν δεν είχε αυτή την αδυναμία η όρασή μου… Δεν θα υπήρχαν πλέον αντικείμενα ξεχωριστά το ένα από το άλλο, θα υπήρχε ένας ωκεανός κοχλάζουσας ενέργειας που, (παρατραβηγμένο και αυτό που λέω) πιθανότατα σε κάποια σημεία του να παρουσίαζε κάποια πυκνώματα (ή καμπυλότητα), τα οποία αυτά τα ελαχιστότατα πυκνώματα πιθανότατα να αποτελούσαν αυτό το οποίο λέμε αντικείμενα…” “Δηλαδή αυτό που θέλω να καταλάβετε είναι ότι στην σύγχρονη Φυσική δεν υπάρχει κανένα εξατομικευμένο αντικείμενο, όλα είναι ένα. Η έννοια της διαίρεσης των αντικειμένων, ότι δηλαδή εγώ, εσείς, είμαστε ξεχωριστό πράγμα ή εγώ και το τραπέζι, εγώ και το δέντρο είμαστε ξεχωριστά πράγματα, είναι ένα γεγονός ψευδές το οποίο δημιουργούν οι αισθήσεις μου.” “Δεν είναι κάτι πραγματικό, είναι κάτι απλό, την ενότητα η αδυναμία των αισθήσεών μας την κατατέμνει, την διαιρεί, έτσι ώστε να έχουμε την ψευδαίσθηση αυτών των διαφορετικών αντικειμένων. Όταν τα πάντα είναι ένα και κάθε τι που ονομάζουμε μορφή δεν είναι τίποτα άλλο από ένα πύκνωμα, αλλά ένα πύκνωμα ε ν ό ς ενιαίου ενεργειακού ρευστού , ε ν ι α ί ο υ   ενεργειακού ρευστού, καταλαβαίνετε ότι δεν μπορώ πλέον να μιλάω για το «εγώ» και «εσείς», διότι όλα είναι ένα. ” Μάνος Δανέζης, καθηγητής της αστροφυσικής στο πανεπιστήμιο Αθηνών.
  2. Ο άνθρωπος είναι μέρος του συνόλου που αποκαλούμε “σύμπαν” – ένα μέρος περιορισμένο σε χρόνο και χώρο. Βιώνει τις σκέψεις και τα συναισθήματα του σαν κάτι ξεχωριστό από το υπόλοιπο – μια μορφή οπτικής ψευδαίσθησης της συνειδητότητας του. Αυτή η ψευδαίσθηση είναι σαν μια φυλακή περιορίζοντας μας στις προσωπικές μας αποφάσεις και στο ενδιαφέρον για τους λίγους πιο κοντινούς μας.

Το έργο μας είναι να ελευθερωθούμε από την φυλακή αυτή με το να διευρύνουμε τον κύκλο της συμπόνιας μας για να αγκαλιάζει όλα τα ζωντανά όντα και όλη την φύση με την ομορφιά της.

Albert Einstein Nobel physicist

==================

 

Μήπως είναι απλό; και οι δυο έχουν δίκιο!

 

Μερικές προσωπικές σκέψεις πάνω στο θέμα και ειδικά σε σχέση με τα πιο κάτω φαινόμενα:

  1. Οι επιβεβαιωμένες παρατηρήσεις του περιβάλλοντος τους από ανθρώπους με μηδέν εγκεφαλική λειτουργία.
  2. Η επίδραση του «placebo» και του «nocebo» στο σώμα.
  3. Οι αλλαγές σε σωματικά φαινόμενα σε πολλαπλές προσωπικότητες που αλλάζουν.
  4. Η όραση από μακριά.
  5. Η επιβεβαιωμένη επίδραση της ανθρώπινης πρόθεσης και προσευχής σε μηχανήματα, βακτηρίδια, φυτά και άλλους ανθρώπους.
  6. Η επίδραση τη ύπνωσης για να δημιουργήσει και να θεραπεύει εγκαύματα.
  7. Η δυνατότητα να αλλάξει η λειτουργία του DNA – επιγενετική.
  8. Οι επιβεβαιωμένες μνήμες παιδιών σχετικά με εμπειρίες πριν την γέννηση τους.

 

Σκεφτόμενος τα πιο πάνω φαινόμενα πιστεύω, ότι η πιο λογική εξήγηση είναι, ότι υπάρχουμε σαν συνειδητότητα πριν από την γέννησή μας. Όταν γεννιόμαστε και λειτουργούμε μέσα από τον εγκέφαλο επηρεαζόμαστε πολύ από την κατάσταση του εγκέφαλου άλλα γίνεται να έχουμε επίδραση στο σώμα στο νου και επίσης μη τοπικά επιδρώντας στο κόσμο γύρω μας.

Βεβαίως, η συνειδητότητα επηρεάζεται πολύ από την κατάσταση του εγκεφάλου και τα ερεθίσματα που δέχεται: από το DNA, τις ορμόνες, τις χημικές ουσίες, το νευρικό σύστημα, τη θερμοκρασία, τις εικόνες, τις πιέσεις, τα αγγίγματα και βέβαια από τις πεποιθήσεις και τα συναισθήματα.

Όμως, αυτό δεν σημαίνει (και δεν υπάρχει απόδειξη) ότι η συνειδητότητα δεν υπήρξε πριν, μετά ή, επίσης, ξεχωριστά από τον εγκέφαλο.

Παράδειγμα :

Ο άνθρωπος είναι η συνειδητότητα και το αυτοκίνητο είναι το σώμα / εγκέφαλος.

 

Όταν ο άνθρωπος είναι μέσα στο αυτοκίνητο, επηρεάζεται πολύ από την θερμοκρασία, υγρασία, ήχους, κίνηση, εικόνες, μυρωδιές, χημικές ουσίες, ηλεκτρολογικό σύστημα και τους συνεπιβάτες του.

Αυτό, βέβαια, δεν αποδεικνύει ότι ο άνθρωπος δεν υπήρξε πριν μπει στο αυτοκίνητο και ότι δεν θα συνεχίσει να υπάρχει και να λειτουργεί όταν βγει από αυτό. Ή ότι δεν έχει και ζωή και επίδραση εκτός αυτοκινήτου.

Επίσης, δεν σημαίνει ότι δεν μπορεί να έχει επίδραση στο που θα πάει το αυτοκίνητο.

Κατά την αντίληψη των περισσότερων ανθρώπων και πολλών επιστημόνων, η συνειδητότητα υπάρχει πριν από τον εγκέφαλο, δημιουργεί τον εγκέφαλο και συνεχίζει να επιδρά μακριά και έξω από τον εγκέφαλο. Ακόμη, συνεχίζει να υπάρχει και μετά από το θάνατο του εγκεφάλου.

==================

http://www.armonikizoi.com/greek

https://www.youtube.com/user/HliasRobertNajemy/videos

 

 

 

 

 

Comments are closed.